Jak (ne)nahlasit Seznamu chybu

Tagged:

Kdyz jsem psal prispevek tom, jak sledovat tento blog – tak jsem se rozhodl, ze ho umoznim sledovat i na domovske strance Seznamu.

Myslel jsem si, ze to bude neco snadneho, ale opak byl pravdou.

Nalezeni ikonky

Nejdriv bylo nutne najit stranku, kde bych si vyrobil ikonku, kterou bych si mohl dat na blog. Proklikal jsem napovedu, sekci vyvojar – ale nikde jsem nic nenasel. Tak jsem zkusil na Googlu hledat: seznam.cz ikona pro webmastery – jediny vysledek je pomocny soubor pro vyhledavace, ktery rika, ze stranku http://seznam.cz/…o-webmastery nemaji indexovat (pridavat do vysledku vyhledavani).

Vygenerovani ikonky

Kdyz jsem stranku konecne nasel, tak jsem si chtel vygenerovat kod ikonky, kterou umistim na stranky. Jenze vysledkem odeslani formulare je prazdna stranka – takze evidentne tam maji nejakou chybu.

Nahlaseni chyby

Pokud najdu v nejake aplikaci chybu, tak se ji snazim tvurci nahlasit, aby ji mohl opravit.

Klikl jsem tedy na napovedu a tady jsem si vybral moznost seznam.cz – coz mne privedlo na TOP 10 dotazu. Dole je tlacitko – „Vyresit problem ted“. Tak jsem na neho klikl. Vyskocilo na mne okynko s pruzkumem trhu, jestli bych byl ochoten platit za on-line podporu mimo „Po – Pá od 7.00 do 20.00 hodin“ – zaklikl jsem Ne – nebdudu jim platit za to, ze jim nahlasim chybu – a jedinou moznosti bylo okno zavrit.

Z paticky jsem tedy vybral dalsi odkaz – Kontakt – ten ale vede na stejne stranku, jako tlacitko v predchozim kroku.

V tomto okamziku bych to normalne vzdal – ale ted mne uz jen zajimalo, jak spatne to maji vymyslene.

Hledani kontaktniho e-mailu

I kdyz jsem proklikal napovedu, tak se mi zadny e-mail nepovedlo najit. Klikl jsem na posledni odkaz, ktery mi v paticce zbyval – seznam – zaskroloval uplne dolu, klikl na o seznamu – vybral moznost kontakt.

Na strance „kontakty“ je nekolik zajimavych veci – odkazy na kontakt a napoveda vedou jinam, nez vedou z napovedy. Taky na ni neni zadny e-mail, kam bych mohl napsat e-mail.

Posledni moznost, ktera mi zbyvala byla Jste stávající klient a potřebujete poradit? – tady sice odkazy jsou, ale jen na obchodni oddeleni.

Tady jsem to vzdal. Vubec by mne nenapadlo, ze muze byt tak tezke kontaktovat internetovou firmu. Nikde zadny e-mail, kam bych jim mohl zaslat nejakou svoji pripominku na zlepseni, nebo nahlasil existujici chybu.

Jak jsem to vyresil

Protoze jsem tu ikonku chtel, tak jsem nasel nejaky blog, ktery ji pouzival. Ze zdrojoveho kodu blogu jsem sebral kod, ktery ikonku vkladal. Trochu ho zmodifikoval a pouzil u sebe.